menusearch
amarafzar.ir
دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش سوم: آشنایی با فرمت دوره ها و استفاده از تخفیفها) دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش سوم: آشنایی با فرمت دوره ها و استفاده از تخفیفها) در ادامه بخشهای اول و دوم این مقاله، حال به چگونگی ثبت نام در این دوره های آموزشی خواهیم پرداخت. البته لازم به ذکر است که از سه دوره یا سطح این بسته آموزشی، در حال حاضر برگزاری و ثبت نام در سطح 1 و 2، مشخص گردیده و نحوه ثبت نام در سطح 3 این دوره، متعاقباً اعلام خواد گردید. سه شنبه نهم مرداد ۹۷ دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش دوم: سرفصلها) دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش دوم: سرفصلها) در ادامه بخش اول (کلیات کارآمارییها)، از سرفصلهای سطوح مختلف بسته آموزشی مرتبط با متدولوژی کارآزماییها، مطلع شوید. سه شنبه نهم مرداد ۹۷ دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش اول: کلیات) دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش اول: کلیات) پیرو درخواستهای مکرر کاربران و شرکت کنندکان دوره های آموزشی آمارافزار و همچنین برگزاری موفق دوره آموزشی «نگارش مقالات کارآزمایی بالینی» در پایان سال 96 و ماههای ابتدای سال 97، یک مجموعه آموزشی یا بسته جامع متدولوژی کارآزماییهای بالینی مشتمل بر سه دوره یا سه سطح آموزشی، طراحی شده و سطح 1 این بسته، از روز 24 مرداد ماه برگزار خواهد گردید. با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید..... سه شنبه نهم مرداد ۹۷ ثبت نام وبینار بسیار کاربردی «چگونه برای پژوهش / مقاله خود، عنوان / موضوعی انتخاب کنیم که ژورنالها نتوانند آنرا کنار بگذارند؟» ثبت نام وبینار بسیار کاربردی «چگونه برای پژوهش / مقاله خود، عنوان / موضوعی انتخاب کنیم که ژورنالها نتوانند آنرا کنار بگذارند؟» پیرو برگزاری سلسله کارگاهها یا وبینارهای کاربردی در موضوعات سه گانه آمارافزار، این بار سراغ یکی دیگر از این موضوعات بسیار کاربردی رفتم. در این وبینار دو جلسه ای با اصول و راهکارهای کاملاً عملی انتخاب موضوع برای طراحی پژوهشهایی که بوضوح تمایزش را با سایر پژوهشها، نشان میدهد، آشنا میشوید. با شرکت در این وبینار، دانش و مهارت خود را در این زمینه ارتقاء داده و از این به بعد، پژوهشها و مقالاتی را طراحی نمایید که دیگر نگران انتشار یا چاپ آنها در ژورنالهای معتبر نیستید. سه شنبه هشتم خرداد ۹۷ ثبت نام سی و ششمین دوره طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز با رویکرد متفاوت، آغاز گردید ثبت نام سی و ششمین دوره طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز با رویکرد متفاوت، آغاز گردید بدنبال درخواستهای مکرر علاقمندان و پژوهشگران، سی و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز از روز 7 خرداد ماه آغاز گردید. این دوره آموزشی دارای 84 ساعت آموزش نظری و عملی است که بصورت 12 جلسه 7 ساعته، در قالب هفته ای یکروز (روزهای شنبه) و بصورت تمام وقت (صبح و عصر) در 12 هفته برگزار میگردد. تغییری که در این دوره نسبت به دوره های قبلی ایجاد شده، اضافه نمودن ساعات بسیار بیشتری برای رفع اشکالات و ابهامات شرکت کنندگان، تقویت کارهای عملی و حل تمریتهای عملی میباشد که برای این موارد نیز 12 جلسه سه ساعته، بموازات جلسات 12 گانه (هر هفته یک جلسه 3 ساعته) پیش بینی گردیده است.
در این دوره نیز دو فرمت ثبت نام و شرکت برای علاقمندان در نظر گرفته شده که فرمتهای حضوری و غیرحضوری خواهد بود. بدیهی است علاقمندان ساکن شهرستانهای کشور میتوانند از فرمت غیرحضوری این دوره استفاده فرمایند.
دوشنبه هفتم خرداد ۹۷
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.