menusearch
amarafzar.ir
آغاز ثبت نام در دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار آغاز ثبت نام در دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار مژده به کلیه پژوهشگران، اعضای محترم هیات علمی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، متخصصین، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تمامی علاقمندان مباحث متدولوژی:
ثبت نام رسمی در دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز (دوره 28 مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار)، آغاز گردید. این ثبت نام از روز 14 تیرماه، آغاز و تا 24 ساعت قبل از آغاز کلاسهای آموزشی آن (روز شنبه 7 مرداد ماه)، ادامه دارد.
در این راستا به کلیه علاقمندانی که مرحله پیش ثبت نام خود را قبلاً از طریق وب سایت آمارافزار انجام دادند، تاکید میگردد که برای بهره برداری از بیشترین میزان تخفیفها، هر چه زودتر ثبت نام خود را قطعی نموده و بر اساس دستورالعمل ثبت نام این دوره آموزشی، اقدامات لازم را به انجام رسانند.
چهارشنبه چهاردهم تیر ۹۶
دو وبینار رایگان با عنوان «5 راز مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» بترتیب برای متخصصین، پژوهشگران و دانشجویان گروههای پزشکی و غیرپزشکی، برگزار میگردد دو وبینار رایگان با عنوان «5 راز مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» بترتیب برای متخصصین، پژوهشگران و دانشجویان گروههای پزشکی و غیرپزشکی، برگزار میگردد این بار آمارافزار، در پاسخ به درخواست شما کاربران و علاقمندان مباحث پژوهشی، قصد دارد از طریق یک وبینار 150 دقیقه ای شما را با پنج راز مهم نهفته در مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز (فراتحلیل)، آشنا نماید. علاقمندان میتوانند به بخش «ثبت نام در وبینارهای رایگان» وب سایت آمارافزار بروند و در این وبینار رایگان ثبت نام نمایند. شنبه دهم تیر ۹۶ طرح «آوا» یا تربیت «دستیار نگارش مقالات» از این تابستان در آمارافزار آغاز میگردد طرح «آوا» یا تربیت «دستیار نگارش مقالات» از این تابستان در آمارافزار آغاز میگردد طرح «آوا» یک فرصت آموزشی پژوهشی است که مختص اعضای هیات علمی و متخصصین دانشگاههای علوم پزشکی کشور، بخصوص متخصصین و اعضای هیات علمی بالینی میباشد.
در این فرصت، هر یک متخصص یا عضو هیات علمی میتواند یک تیم پژوهشی را تعریف نموده و با انتخاب دستیاران متعدد (بین 1 تا 3 نفر)، آموزش و کسب مهارت دستیاران را به آمارافزار محول مینماید.
در پایان دوره آموزشی مخصوص دستیاران، کل اعضای تیم از امتیاز معنوی مقالات استفاده مینمایند.
دوشنبه پنجم تیر ۹۶
پیش ثبت نام دوره های متنوع تابستانی 1396 پیش ثبت نام دوره های متنوع تابستانی 1396 پس از تجربه موفق برگزاری دوره های آموزشی تابستان 1395 که در راس آنها دو دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز بود و بنا به درخواست اعضای محترم هیات علمی دانشگاههای کشور، پژوهشگران و دانشجویان عزیز تحصیلات تکمیلی، و از آنجا که ایام تعطیلات تابستانی، یکی از بهترین زمانها برای پرداختن به نیازهای آموزشی و همچنین بازآموزشی دانش و کسب مهارتهای مهم پژوهشی است، چندین دوره مهم و کاربردی برای شما علاقمندان، طراحی گردیده که در زمانهای پیش بینی شده، برگزار خواهد گردید. امسال برای اولین بار، امکان پیش ثبت نام برای دوره های موصوف، در نظرگرفته شده که این مرحله نیز خود دارای مزیت استفاده از یک تخفیف 5 درصدی در شهریه دوره های مورد اشاره میباشد. پس تا دیر نشده بشتابید و پیش ثبت نام خود را انجام دهید. سه شنبه سی ام خرداد ۹۶ راه اندازی مرکز نمایندگی موسسه کوکران در ایران راه اندازی مرکز نمایندگی موسسه کوکران در ایران خوشبختانه بدنبال تلاشهای دو سال اخیر معاونت تحقیقات و فنآوری وزارت بهداشت و شخص استاد جناب آقای دکتر ملک زاده، مرکز نمایندگی موسسه کوکران در ایران راه اندازی و همچنین وب سایت دو زبانه این مرکز (فارسی و انگلیسی) نیز هم اکنون در دسترس است. شنبه سیزدهم خرداد ۹۶
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.