menusearch
amarafzar.ir
مژده به دوستداران و علاقمندان مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز: دوره جدید در پاییز 96 مژده به دوستداران و علاقمندان مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز: دوره جدید در پاییز 96 پیرو درخواستهای مکرر علاقمندان مباحث مرتبط با طراحی و اجرای مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، دوره پاییزی سال 1396، تحت عنوان «سی و دومین دوره طراحی و اجرای مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» از 5 آذرماه آغاز خواهد گردید. شنبه ششم آبان ۹۶ سی امین دوره طراحی و اجرای مرور سیستماتیک و متاآنالیز در دانشگاه علوم پزشکی ایران سی امین دوره طراحی و اجرای مرور سیستماتیک و متاآنالیز در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزاری دوره های یا کارگاههای آموزشی «طراحی و اجرای مرور سیستماتیک و متاآنالیز» به سی امین دوره خود از سال 1392 رسید. این کارگاه شش روزه که بصورت دو کارگاه مجزای سه روزه برگزار خواهد شد، به سفارش معاونت تحقیقات و فنآوری و کتابخانه مرکزی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برنامه ریزی و تدوین گردید.
دوشنبه هفدهم مهر ۹۶
برگزاری کارگاه سه روزه «چگونه مقالات علمی را بخوانیم، درک کنیم و نقد نماییم؟» به سفارش شرکت نووارتیس ایران برگزاری کارگاه سه روزه «چگونه مقالات علمی را بخوانیم، درک کنیم و نقد نماییم؟» به سفارش شرکت نووارتیس ایران با توجه به راهبرد جدید آمارافزار در همکاری با برخی موسسات و نهادهای علمی پژوهشی، اولین برنامه مشترک آموزشی مهارتی در سال 1396، بین این موسسه با «سازمان پژوهشی بوعلی سینا» یا Avicenna Research Organization با سفارش و درخواست شرکت NOVARTIS ایران، آغاز گردید. این همکاری آموزشی در قالب برگزاری یک کارگاه آموزشی سه روزه برای پزشکان، داروسازان، مدیران و کارشناسان خبره شرکت NOVARTIS ایران که یکی از بزرگترین و معروفترین شرکتهای دارویی فعال در نظام سلامت کشورمان است، طراحی گردید. دوشنبه هفدهم مهر ۹۶ ثبت نام دوره آموزشی «تحلیل جامع آماری برای نگارش مقالات علمی» آغاز گردید ثبت نام دوره آموزشی «تحلیل جامع آماری برای نگارش مقالات علمی» آغاز گردید همانطور که از حدود یکماه پیش اطلاع رسانی گردید، امکان پیش ثبت نام این دوره شروع شد و از آغاز مرحله پیش ثبت نام، استقبال از آن بسیار فراتر از حد انتظار بود. حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره آموزشی 60 ساعته، با ما همراه شوید. دوشنبه هفدهم مهر ۹۶ پیش ثبت نام در دوره «تحلیل جامع آماری برای نگارش مقالات علمی» آغاز گردید پیش ثبت نام در دوره «تحلیل جامع آماری برای نگارش مقالات علمی» آغاز گردید با توجه به درخواستهای مکرر کاربران محترم آمارافزار و همچنین مکاتبات و پیگیریهای جمع بزرگی از اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقمند به ارتقاء دانش و مهارت در زمینه مطالعات پژوهشی و فعالیتهای مرتبط با آن، یکی از دوره های آموزشی آمارافزار در شش ماهه دوم سال جاری (1396) به این موضوع مهم و کاربردی اختصاص یافت.
برای آگاهی بیشتر از این دوره آموزشی با ما همراه باشید.
چهارشنبه بیست و دوم شهریور ۹۶
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.