menusearch
amarafzar.ir
هفته جهانی داوری 2018؛ شعار امسال: تنوع در داوری هفته جهانی داوری 2018؛ شعار امسال: تنوع در داوری از چهار سال پیش، یعنی سال 2015، چندین موسسه بین المللی مرتبط با نشر علمی، هفته ای را در ماه سپتامبر، بعنوان هفته داوری نامگذاری نمودند تا در طول این هفته، ابعاد و چالشهای این پدیده را مورد توجه قرار دهند. با ما همراه شوید تا با این هفته، شعار سال 2018 این هفته و برنامه های جهانی و همچنین رویدادهایی که آمارافزار برای این هفته شما پژوهشگران و متخصصین کشورمان در نظر گرفته، آشنا شوید....... دوشنبه دوازدهم شهریور ۹۷ پروفسور داگلاس آلتمن درگذشت؛ بخش دوم پروفسور داگلاس آلتمن درگذشت؛ بخش دوم در بخش دوم این مقاله و در ادامه بخش قبلی مروری خواهیم داشت بر زندگی علمی پروفسور داگلاس آلتمن از دانش آموختگی رشته آمار تا مرگ ایشان.
با ما همراه باشید ....
پنج شنبه هشتم شهریور ۹۷
پروفسور داگلاس آلتمن درگذشت پروفسور داگلاس آلتمن درگذشت با خبر شدم که پروفسور داگلاس آلتمن که یکی از چهره های بسیار معروف و ارزنده بین المللی در زمینه متدولوژی و آمار زیستی بود، در سن 69 سالگی بعلت ابتلاء به سرطان کولون درگذشت. با توجه به شخصیت بسیار تاثیرگذار ایشان بر روی دانش و مهارتهای متدولوژی گروههای بیشماری از متخصصین و پژوهشگران دنیا و همچنین فعالیتهای بسیار ارزشمند ایشان در طول حیات نه چندان طولانی ایشان، در این سلسله مقالات قصد دارم به تشریح این فعالیتها بپردازم تا شما را بیشتر با این خورشید درخشان جهان متدولوژی و آمار کاربردی آشنا نمایم ..... پنج شنبه هجدهم مرداد ۹۷ دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش چهارم: ثبت نام در سطح 1) دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش چهارم: ثبت نام در سطح 1) در ادامه برای مطلع شدن از چگونگی ثبت نام در سطح 1 دوره های آموزشی کارآزماییها، با ما همراه شوید...... سه شنبه نهم مرداد ۹۷ دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش پنجم: ثبت نام در سطح2 یا سطح 1 و 2 تواما) دوره های آموزشی سطح بنده شده مرتبط با کارآزماییهای بالینی در آمارافزار (بخش پنجم: ثبت نام در سطح2 یا سطح 1 و 2 تواما) با ما برای مطلع شدن از ثبت نام در سطح 2 بسته آموزشی کارآزماییها یا سطح 2 آن، همراه باشید سه شنبه نهم مرداد ۹۷
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.