menusearch
amarafzar.ir
۱۳۹۷/۳/۷ دوشنبه
(0)
(0)
ثبت نام سی و ششمین دوره طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز با رویکرد متفاوت، آغاز گردید
ثبت نام سی و ششمین دوره طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز با رویکرد متفاوت، آغاز گردید
بدنبال درخواستهای مکرر علاقمندان و پژوهشگران، سی و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز از روز 7 خرداد ماه آغاز گردید. این دوره آموزشی دارای 84 ساعت آموزش نظری و عملی است که بصورت 12 جلسه 7 ساعته، در قالب هفته ای یکروز (روزهای شنبه) و بصورت تمام وقت (صبح و عصر) در 12 هفته برگزار میگردد. تغییری که در این دوره نسبت به دوره های قبلی ایجاد شده، اضافه نمودن ساعات بسیار بیشتری برای رفع اشکالات و ابهامات شرکت کنندگان، تقویت کارهای عملی و حل تمریتهای عملی میباشد که برای این موارد نیز 12 جلسه سه ساعته، بموازات جلسات 12 گانه (هر هفته یک جلسه 3 ساعته) پیش بینی گردیده است.
در این دوره نیز دو فرمت ثبت نام و شرکت برای علاقمندان در نظر گرفته شده که فرمتهای حضوری و غیرحضوری خواهد بود. بدیهی است علاقمندان ساکن شهرستانهای کشور میتوانند از فرمت غیرحضوری این دوره استفاده فرمایند.


اگر با مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز آشنایی نداشته و یا آشنایی کاملی ندارید، برای دریافت اطلاعات کاملتر در مورد این مطالعات (مرور سیستماتیک و متاآنالیز) از این لینک استفاده نمایید.


حال با شرایط و اهداف این دوره آموزشی، آشنا شوید:


شیوه برگزاری دوره آموزشی جامع مرور سیستماتیک/متاآنالیز چگونه میباشد؟

همانگونه که بسیاری از علاقمندان میدانند، در طول 6-5 سال اخیر، این مجموعه آموزشی در 35 دوره مختلف در سطح دانشگاهها / دانشکده ها / مراکز تحقیقات و ... (بیش از 20 دانشگاه در سطح کشور) برای گروههای هدف فوق، ارائه گردیده است.
محتوای این دوره آموزشی، در قالب 84 ساعت آموزش نظری و عملی میباشد که به دو فرمت اصلی آموزش کارگاهی تمام وقت (در قالب حداقل 14 روز آموزش تمام وقت) یا آموزش بلند مدت (در قالب جلسات هفتگی یا برگزاری کلاسهای هفته‏ای یکروز)، برگزار گردیده است.
در این دوره آموزشی، از فراگیران خواسته شده (و قویاً تاکید میگردد) که از همان ابتدای دوره آموزشی، موضوع / عنوانی برای خود انتخاب نموده و با ادامه مباحث آموزشی، بتدریج طراحی پروژه خود را تکمیل نمایند. بدیهی است که با توجه به ماهیت تیمی اجرای پروژه های مرور سیستماتیک، اگر شرکت کنندگان در قالب تیمهای 4-2 نفره، بر روی موضوعات خود کار نمایند، اثربخشی و کیفیت آموزشها، ارتقاء خواهد یافت.
لازم به توضیح است که همراهی کارهای عملی شرکت کنندگان با مباحث آموزشی این دوره، ضمن ارتقاء دانش و کسب مهارت فراگیران، امکان دستیابی به پیامد عملی این دوره آموزشی (تدوین و نگارش پروتکول، ثبت پروتکول، نگارش و انتشار مقاله پروتکول و مهمتر از همه، انتشار مقاله حاصل از پروژه مرور سیستماتیک/ متاآنالیز) را افزایش خواهد داد. تجربه بنده در این آموزشها نشان داده که فراگیرانی که به حداقل یک پیامد عملی دست می یابند، بعد از اتمام این دوره آموزشی نیز، کار بر روی این فیلد را ادامه داده و درصد قابل توجهی از این افراد، مقالات متعددی در این فیلد منتشر مینمایند.

با توجه به درخواستهای مکرّر شرکت کنندگان یا فراگیران دوره های قبلی مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار (35 دوره آموزشی که طی سالهای 1392 تا کنون در یکی از دانشگاهها یا مراکز علمی واقع در تهران یا یکی از شهرستانها، با تدریس بنده برگزار شده است)، دو فرمت یا گزینه دیگر برای تسهیل این گروه از عزیزان در نظر گرفته شد و به جدول ثبت نام علاقمندان، اضافه گردید.

این دو گروه که در جدول زیر، تحت عناوین گروههای شرکت کننده C و D نامگذاری گردیده، شامل حال این علاقمندان بوده و تفاوت این دو گروه نیز، شرکت در کل دوره (همانند بقیه ثبت نام کنندگان) یا فقط استفاده از کلاسهای عملی و رفع اشکال یا مشاوره برای کارهای عملی یا پیامدهای عملی شرکت کنندگان، میباشد.

برای شرکت در این دوره آموزشی، پس از آنکه فرمت شرکت در دوره (حضوری یا غیرحضوری) را مشخص نمودید، با استفاده از جدول زیر میتوانید شهریه مورد نظر را تعیین و با استفاده از اطلاعات اشاره شده، واریز شهریه را انجام دهید:
گروهشرایط فراگیرانشهریه حضوریشهریه غیرحضوری
Aفراگیرانی که تا پایان روز دوشنبه 4 تیرماه، شهریه خود را واریز نمایندکل: 950،000تومان
قسط 1: 600،000 تومان
قسط 2: 350،000 تومان
کل: 800،000تومان
قسط 1: 500،000 تومان
قسط 2: 300،000 تومان
Bفرگیرانی که از روز سه‏ شنبه 5 تیر ماه و بعد از آن، شهریه خود را واریز نمایندکل: 1،150،000تومان
قسط 1: 750،000 تومان
قسط 2: 400،000 تومان
کل: 1،000،000تومان
قسط 1: 650،000 تومان
قسط 2: 350،000 تومان
Cفراگیرانی که در یکی از دوره های 35گانه مرور سیستماتیک و متاآنالیز قبلی بنده (در تهران ویا شهرستانها) شرکت نموده و قصد دارند که این دوره را بصورت کامل شرکت نمایندکل: 550،000تومان 
Dفراگیرانی که در یکی از دوره های 35گانه مرور سیستماتیک و متاآنالیز قبلی بنده (در تهران و یا شهرستانها) شرکت نموده و قصد دارند که فقط از کلاسهای رفع اشکال و مشاوره این دوره استفاده نمایندکل: 250،000تومان 





















برای قطعی نمودن ثبت نام، دو مرحله زیر را اجراء نمایید:
  1. پس از انتخاب فرمت شرکت در دوره و تاریخ ثبت نام (واریز وجه)، شهریه مربوطه را از جدول فوق مشخص نموده و وجه مربوطه (بصورت کل مبلغ یا قسط 1 مطابق جدول قبل) را به شماره کارت 6219-8610-3248-5681 به نام عباسعلی کشتکار (بانک سامان) واریز فرمایید. لازم به ذکر است، علاقمندانی که در ابتدای سال جاری (نوروز 1397) از عیدانه عضویت در گروههای تلگرامی (شرکت کنندگان دوره‏های سال قبل) برخوردار گردیدند، میتوانند مبلغ عیدانه خود را از مبلغ شهریه، کسر نموده و مابقی را واریز نمایند.
  2. ارسال تصویر فیش واریزی به ایمیل abkeshtkar@gmail.com  یا تلگرام (به نشانی @statware یا لینک https://t.me/amarafzar) به همراه ارسال اطلاعات زیر:
    1. نام و نام خانوادگی
    2. فرمت شرکت در دوره (مطابق جدول فوق)
    3. شماره همراه (شماره‏ای که در تلگرام استفاده مینمایید)
مکان برگزاری کلاسهای حضوری، متعاقباً اعلام خواهد گردید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

2 نظر
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.