menusearch
amarafzar.ir
ثبت نام در وبینار دو روزه «تحلیل آماری مطالعات قبل و بعد و مطالعات با سنجشهای تکراری» در 17 و 24 اسفند ثبت نام در وبینار دو روزه «تحلیل آماری مطالعات قبل و بعد و مطالعات با سنجشهای تکراری» در 17 و 24 اسفند یکی از شایعترین و پرکاربردترین تحلیلهای آماری در انواع مطالعات پژوهشی، در حیطه ها و رشته های مختلف، آنالیز آماری برای مطالعات با طراحی قبل و بعد و یا مطالعات با سنجشهای تکراری (حداقل در سه مقطع زمانی)، میباشد. این نوع از مطالعات پژوهشی، نه تنها در مطالعات مداخله ای (تجربی، نیمه تجربی، کارازمایی بالینی، کارآزماییهای اجتماعی و ...)، بلکه در مطالعات مشاهده ای (بخصوص مطالعات مشاهده ای با رویکرد آینده نگر)، از قبیل مطالعات طولی یا کوهورت، نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
نکته بسیار جالب توجه در این مطالعات و تحلیلهای مرتبط با آنها این است که متاسفانه، یکی از مواردی که تحلیلهای آماری محققین در آنها با اشکالات و سوءبرداشتهای مختلف مواجه است، همین تحلیلهای به ظاهر ساده میباشد. با ما همراه شوید تا با اهمیت این دوره آموزشی و نحوه ثبت نام در آن، بیشتر اشنا شوید ....
شنبه دهم اسفند ۹۸
با رویکرد جدید جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، آشنا شوید با رویکرد جدید جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، آشنا شوید شما علاقمندان میدانید که بیش از یکسال از برگزاری اولین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار میگذرد. هر چند نفس این حرکت، بخودی خود در کشور ما تازگی داشته و میتواند بعنوان یک الگو برای آموزش و ارتقاء یادگیری و کسب مهارتهای مرتبط با متدولوژی در سطح مراکز تحقیقات و برای گروههای هدف دانشجویان تحصیلات تکمیلی، بخصوص دانشجویان دکترای پژوهش محور و همچنین اعضای هیات علمی جوان (آموزشی و پژوهشی)، مورد استفاده قرار گیرد، لیکن بمنظور افزایش جهت گیری کاربردی و بهر مندی گروههای هدف متنوعی که از محتوای آموزشی موسسه آمارافزار استفاده میکنند، تصمیم گرفته شد که رویکرد اثربخش و کاربردی تری نسبت به رویکرد قبلی، اتخاذ گردد. برای آشنایی با فلسفه و ماهیت این رویکرد جدید، با ما همراه شوید ...!!! یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۹۸ ششمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی با موضوع چرایی روند نزولی انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی محققین ایرانی، برگزار خواهد شد! ششمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی با موضوع چرایی روند نزولی انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی محققین ایرانی، برگزار خواهد شد! ششمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی در روزهای پایانی بهمن ماه (دوشنبه 28 بهمن)، راس ساعت 9 صبح آغاز میگردد. ماهیت این جلسه ژورنال کلاب با جلسات قبلی کمی متفاوت است و در این جلسه، به یک سوال بسیار مهم و کاربردی خواهیم پرداخت: «چرا مقالات حاصل از کارآزماییهای بالینی محققین ایرانی با روند نزولی انتشار، بخصوص انتشار در ژورنالهای معتبر، روبرو شده اند؟؟؟»
با ما همراه شوید تا به کند و کاوی بر ای پاسخ دادن به این سوال مهم و کاربردی، برسیم....!!!
چهارشنبه بیست و سوم بهمن ۹۸
ثبت نام در سومين دوره بسيار مفيد و کاربردي نگارش مقالات کارآزماييهاي باليني، آغاز گرديد! ثبت نام در سومين دوره بسيار مفيد و کاربردي نگارش مقالات کارآزماييهاي باليني، آغاز گرديد! بدنبال برگزاري دوره هاي متدولوژي (روش شناسي) مطالعات مداخله اي يا کارآزماييهاي باليني در طول دو سال اخير، در چند دانشگاه يا دانشکده و مراکز تحقيقات مختلف، شما علاقمندان به يادگيري کليه مباني و راهکارهاي اين دسته از مطالعات، مکرّراً در باره برگزاري دوره هاي آموزشي مبتني بر نگارش مقالات اين دسته از مطالعات، سوال مينموديد و بشدت پيگير برگزاري هر چه زودتر اين دوره بوديد. حال اين افتخار را دارم که برگزاري اين دوره آموزشي را به اطلاع شما علاقمندان برسانم. با ماه همراه شويد تا .... شنبه دوازدهم بهمن ۹۸ رویکرد «مهندسی معکوس» در یادگیری متدولوژی ؛ شاه کلید ارتقاء دانش و کسب مهارتهای متدولوژی، آمار کاربردی و نگارش علمی برای پژوهشگران جوان رویکرد «مهندسی معکوس» در یادگیری متدولوژی ؛ شاه کلید ارتقاء دانش و کسب مهارتهای متدولوژی، آمار کاربردی و نگارش علمی برای پژوهشگران جوان در این مقاله دو قسمتی، تلاش نموده ام تا ضمن آشنایی مخاطبین گرامی با مفهوم نظری و عملی «مهندسی معکوس» در علوم، کاربرد این مفهوم را به جایگاه «استانداردهای نگارشی» پیوند بزنم تا از ترکیب این دو بحث، یک رویکرد نوین علمی و کاربردی برای تمام محققین، بخصوص پژوهشگران جوان، ایجاد گردد. با من همراه شوید ...!!! یکشنبه یکم دی ۹۸
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.