menusearch
amarafzar.ir
مژده به علاقمندان به نگارش مطالعات مقطعی ...!! بشتابید که این فرصت محدود را از دست ندهید !!! مژده به علاقمندان به نگارش مطالعات مقطعی ...!! بشتابید که این فرصت محدود را از دست ندهید !!! همانطور که چندی قبل و در اعلام برنامه های آتی آموزشی در شبکه های اجتماعی آمارافزار و نئولج مطلع شدید، در نظر داریم برای اولین بار، یک دوره آموزشی از صفر تا صد را برای یادگیری مراحل طراحی، اجراء، تحلیل آماری و نگارش مقالات حاصل از مطالعات مقطعی، برگزار نمایی. ماهیت این دوره جامع، برای اولین بار در کشور بدین فرمت تعریف شده که علاقمندان کلیه فرایندهای آموزشی و یادگیری حاصل از آن را بر روی داده های یک مطالعه مقطعی فرا میگیرند و در نهایت نیز همگام با آموزشها، مقاله مربوط را هم تحت نظر مدرس این دوره (دکتر کشتکار)، تنظیم نموده و در نهایت آنرا در مناسبترین ژورنال، سابمیت و منتشر مینمایند. با ما همراه شوید .... چهارشنبه سی ام مهر ۹۹ متعاقب درخواستهای مکرّر جمع کثیری از علاقمندان، مهلت ثبت نام و استفاده از تخفیفهای چهل و دومین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، یک هفته به تعویق افتاد متعاقب درخواستهای مکرّر جمع کثیری از علاقمندان، مهلت ثبت نام و استفاده از تخفیفهای چهل و دومین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، یک هفته به تعویق افتاد از آنجا که دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، یک دوره 96 ساعته بوده که در طول سالیان اخیر، بیش از دو دوره در سال، امکان برگزاری آنرا نداریم، بنابراین تلاش نموده که تمامی علاقمندان، بخصوص دوستانی که میخواهند از فرصت تعطیلات تابستانی برای یادگیری روش شناسی این مطالعات و همچنین نگارش مستندات مختلف آن، بهره ببرند را در این دوره اخیر، داشته باشیم. حال با ما همراه شوید تا از چگونگی این تعویق، مطلع گردید....!!!! سه شنبه دهم تیر ۹۹ مژده به یکایک علاقمندان به مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز؛ چهل و دومین سری از دوره آموزشی جامع این مطالعات بصورت غیرحضوری یا آنلاین مژده به یکایک علاقمندان به مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز؛ چهل و دومین سری از دوره آموزشی جامع این مطالعات بصورت غیرحضوری یا آنلاین متعاقب پیگیریها و درخواستهای مکرّر علاقمندان، اعضای محترم هیات علمی دانشگاهها، پژوهشگران مراکز تحقیقات و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ....، بالاخره «چهل و دومین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» امّا این بار با فرمت تماماً آنلاین (غیرحضوری)، بخاطر شرایط خاص همه گیری ناشی از بیماری COVID-19، برگزار خواهد گردید. با ما همراه شوید، برای کسب اطلاعات بیشتردر خصوص این رویداد آموزشی ... جمعه بیست و سوم خرداد ۹۹ مژده به کلیه علاقمندان یادگیری متدولوژی، آمار کاربردی و نگارش مقالات ....، این وبینارهای ماهانه را از دست ندهید !!! مژده به کلیه علاقمندان یادگیری متدولوژی، آمار کاربردی و نگارش مقالات ....، این وبینارهای ماهانه را از دست ندهید !!! بدنبال توسعه کمی و کیفی فعالیتهای آموزشی موسسه آمارافزار، یکی دیگر از برنامه های ثابت این مجموعه که از سال 1399، در زیرگروه آموزشهای پایه یا عمومی طبقه بندی شده، وبینارهای رایگان ماهانه، در نظر گرفته شد.
برای اطلاع از این وبینارها و تمرکز موضوعی آنها، با ما همراه شوید !!!
یکشنبه چهارم خرداد ۹۹
آیا این سوال، دغدغه شما هم هست: «چگونه در این ایام کرونایی، پایان نامه ام را تعریف و طراحی کنم؟...»؛ پس این مقاله را مطالعه فرمایید !! آیا این سوال، دغدغه شما هم هست: «چگونه در این ایام کرونایی، پایان نامه ام را تعریف و طراحی کنم؟...»؛ پس این مقاله را مطالعه فرمایید !! بیش از سه ماه از آغاز روزگارانی که هیچگاه نمیتوانستیم، آنرا تصور نماییم، گذشته است. بسیاری از پژوهشگران و بخصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دقیقاً در روزهای پایانی سال، مشغول طراحی و تدوین اولیه پروپوزال تز یا پایان نامه خود بودند. این افراد ضمن اینکه دیگر امکان پیشبرد پژوهش خود را ندارند، چشم انداز روشنی برای پژوهش خود نیز ندارند، چرا که بطور اساسی، پژوهشهایی که بعنوان پایان نامه در حیطه ها و رشته های علمی مختلف، تعریف و طراحی میگردند، بصورت مطالعات اولیه، آنهم در قالب پژوهشهایی که ما امروزه آنها را Field Study / Research نامکذاری شده، میشناسیم. ......!!! شنبه سوم خرداد ۹۹
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.