menusearch
amarafzar.ir
آغاز ثبت نام دوره تابستانی نگارش مقالات کارآزماییهای بالینی آغاز ثبت نام دوره تابستانی نگارش مقالات کارآزماییهای بالینی بدنبال درخواستهای مکرر علاقمندان و نظرسنجیهای انجام شده آمارافزار طی شش ماهه دوم سال 1395 و چند ماه اخیر، خوشبختانه یکی از اولویتهای آموزشی اعلام شده توسط شما عزیزان، یعنی آموزش نگارش گروه بزرگ دیگری از مقالات علمی، یعنی مقالات کارآزمایی های بالینی، با استفاده از راهنما یا استاندارد CONSORT، برای اولین بار در سطح کشور، برگزار خواهدگردید. این دوره با توجه به اکثریت پیش ثبت نامها، بصورت تماماً آنلاین، از یکشنبه 15 مرداد ماه، آغاز خواهد گردید. پس هر چه سریعتر بشتابید و برای استفاده از تخفیفهای زمانی آمارافزار، مطابق روال معمول، ثبت نام خود را قطعی نمایید. جمعه بیست و سوم تیر ۹۶ آغاز ثبت نام در دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار آغاز ثبت نام در دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار مژده به کلیه پژوهشگران، اعضای محترم هیات علمی دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی، متخصصین، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تمامی علاقمندان مباحث متدولوژی:
ثبت نام رسمی در دوره تابستانی مرور سیستماتیک و متاآنالیز (دوره 28 مرور سیستماتیک و متاآنالیز آمارافزار)، آغاز گردید. این ثبت نام از روز 14 تیرماه، آغاز و تا 24 ساعت قبل از آغاز کلاسهای آموزشی آن (روز شنبه 7 مرداد ماه)، ادامه دارد.
در این راستا به کلیه علاقمندانی که مرحله پیش ثبت نام خود را قبلاً از طریق وب سایت آمارافزار انجام دادند، تاکید میگردد که برای بهره برداری از بیشترین میزان تخفیفها، هر چه زودتر ثبت نام خود را قطعی نموده و بر اساس دستورالعمل ثبت نام این دوره آموزشی، اقدامات لازم را به انجام رسانند.
چهارشنبه چهاردهم تیر ۹۶
شنبه دهم تیر ۹۶ دو وبینار رایگان با عنوان «5 راز مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» بترتیب برای متخصصین، پژوهشگران و دانشجویان گروههای پزشکی و غیرپزشکی، برگزار میگردد دو وبینار رایگان با عنوان «5 راز مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» بترتیب برای متخصصین، پژوهشگران و دانشجویان گروههای پزشکی و غیرپزشکی، برگزار میگردد این بار آمارافزار، در پاسخ به درخواست شما کاربران و علاقمندان مباحث پژوهشی، قصد دارد از طریق یک وبینار 150 دقیقه ای شما را با پنج راز مهم نهفته در مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز (فراتحلیل)، آشنا نماید. علاقمندان میتوانند به بخش «ثبت نام در وبینارهای رایگان» وب سایت آمارافزار بروند و در این وبینار رایگان ثبت نام نمایند. شنبه دهم تیر ۹۶ طرح «آوا» یا تربیت «دستیار نگارش مقالات» از این تابستان در آمارافزار آغاز میگردد طرح «آوا» یا تربیت «دستیار نگارش مقالات» از این تابستان در آمارافزار آغاز میگردد طرح «آوا» یک فرصت آموزشی پژوهشی است که مختص اعضای هیات علمی و متخصصین دانشگاههای علوم پزشکی کشور، بخصوص متخصصین و اعضای هیات علمی بالینی میباشد.
در این فرصت، هر یک متخصص یا عضو هیات علمی میتواند یک تیم پژوهشی را تعریف نموده و با انتخاب دستیاران متعدد (بین 1 تا 3 نفر)، آموزش و کسب مهارت دستیاران را به آمارافزار محول مینماید.
در پایان دوره آموزشی مخصوص دستیاران، کل اعضای تیم از امتیاز معنوی مقالات استفاده مینمایند.
دوشنبه پنجم تیر ۹۶
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.