menusearch
amarafzar.ir
ثبت نام وبینار بسیار کاربردی «چگونه برای پژوهش / مقاله خود، عنوان / موضوعی انتخاب کنیم که ژورنالها نتوانند آنرا کنار بگذارند؟» ثبت نام وبینار بسیار کاربردی «چگونه برای پژوهش / مقاله خود، عنوان / موضوعی انتخاب کنیم که ژورنالها نتوانند آنرا کنار بگذارند؟» پیرو برگزاری سلسله کارگاهها یا وبینارهای کاربردی در موضوعات سه گانه آمارافزار، این بار سراغ یکی دیگر از این موضوعات بسیار کاربردی رفتم. در این وبینار دو جلسه ای با اصول و راهکارهای کاملاً عملی انتخاب موضوع برای طراحی پژوهشهایی که بوضوح تمایزش را با سایر پژوهشها، نشان میدهد، آشنا میشوید. با شرکت در این وبینار، دانش و مهارت خود را در این زمینه ارتقاء داده و از این به بعد، پژوهشها و مقالاتی را طراحی نمایید که دیگر نگران انتشار یا چاپ آنها در ژورنالهای معتبر نیستید. سه شنبه هشتم خرداد ۹۷ ثبت نام سی و ششمین دوره طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز با رویکرد متفاوت، آغاز گردید ثبت نام سی و ششمین دوره طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز با رویکرد متفاوت، آغاز گردید بدنبال درخواستهای مکرر علاقمندان و پژوهشگران، سی و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز از روز 7 خرداد ماه آغاز گردید. این دوره آموزشی دارای 84 ساعت آموزش نظری و عملی است که بصورت 12 جلسه 7 ساعته، در قالب هفته ای یکروز (روزهای شنبه) و بصورت تمام وقت (صبح و عصر) در 12 هفته برگزار میگردد. تغییری که در این دوره نسبت به دوره های قبلی ایجاد شده، اضافه نمودن ساعات بسیار بیشتری برای رفع اشکالات و ابهامات شرکت کنندگان، تقویت کارهای عملی و حل تمریتهای عملی میباشد که برای این موارد نیز 12 جلسه سه ساعته، بموازات جلسات 12 گانه (هر هفته یک جلسه 3 ساعته) پیش بینی گردیده است.
در این دوره نیز دو فرمت ثبت نام و شرکت برای علاقمندان در نظر گرفته شده که فرمتهای حضوری و غیرحضوری خواهد بود. بدیهی است علاقمندان ساکن شهرستانهای کشور میتوانند از فرمت غیرحضوری این دوره استفاده فرمایند.
دوشنبه هفتم خرداد ۹۷
دانلود ویرایش 13 نرم افزار Stata دانلود ویرایش 13 نرم افزار Stata با توجه به برخی کاربردهای بیشتر در ویرایش سیزدهم نرم افزار Stata (نسبت به ویرایش دوازده این نرم افزار)، دانلود این ویرایش را به کلیه علاقمندان و پژوهشگران عزیز، توصیه مینمایم. برای دانلود این ویرایش، با ما همراه باشید ..... چهارشنبه هجدهم بهمن ۹۶ اولین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار شنبه 7 بهمن 96 برگزار میگردد اولین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار شنبه 7 بهمن 96 برگزار میگردد بدنبال درخواستهای مکرر شما دوستان و همراهان آمارافزار و پیرو استقبال از برنامه نظر سنجی مربوط به این ژورنال کلاب و همچنین درراستای جلسات ژورنال کلاب متدولوژی که بشکل مرسوم آن (جلسات حضوری) در سال 93-1392 برگزار شده بود، دور جدید این جلسات از روز شنبه 7 بهمن ماه راس ساعت 19:30 بصورت آنلاین آغاز میگردد. برای دریافت اطلاعاتت بیشتر با ما همراه شوید...... دوشنبه دوم بهمن ۹۶ برای دستیابی به چک لیستها یا فرمهای «ارزیابی نقّادانه» باید به کجا مراجعه نماییم؟ برای دستیابی به چک لیستها یا فرمهای «ارزیابی نقّادانه» باید به کجا مراجعه نماییم؟ در این مقاله با انواع مهم فرمها یا چک لیستهای «ارزیابی نقّادانه» و نحوه دسترسی یا دستیابی به آنها آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید .... دوشنبه بیست و پنجم دی ۹۶
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.