menusearch
amarafzar.ir
نگاه گسترده تر به انواع مطالعات پژوهشی ثانویه یا انواع مقالات مروری - بخش اول نگاه گسترده تر به انواع مطالعات پژوهشی ثانویه یا انواع مقالات مروری - بخش اول امروزه پژوهشهای ثانویه یا مقالات حاصل از آنها را به سه گروه یا دسته کلی طبقه بندی مینمایند. چنانچه میخواهید از طریق آشنایی با این سه دسته از مقالات مروری با ظرفیتهای جدید انتشار مقالات، آشنا شوید، با ما همراه باشید ......!! جمعه سی ام فروردین ۹۸ آیا امکان دارد که ارزش P یا P value بازنشسته شود؟؟؟!!!! آیا امکان دارد که ارزش P یا P value بازنشسته شود؟؟؟!!!! در شماره 21 مارس 2019 ژورنال بسیار معتبر NATURE، یعنی دقیقاً مصادف با اولین روز از عید نوروز سال 1398 خورشیدی، خبری موجب تعجب بخش قابل توجهی از پژوهشگران یا جامعه آکادمیک جهان گردید: «بازنشستگی معنی داری آماری».
آیا این یک خبر ژورنالیستی است؟؟؟؟؟ آیا ارزش علمی دارد؟ یا خیر؟ .....
با ما همراه شوید تا به تعمق بیشتر پیرامون این موضوع بپردازیم ...
دوشنبه بیست و ششم فروردین ۹۸
پنجمین جلسه از سری جلسات ژورنال کلاب بالینی در دانشگاه علوم پزشکی بابل با موضوع مقالات ارزش تشخیصی برگزار میگردد پنجمین جلسه از سری جلسات ژورنال کلاب بالینی در دانشگاه علوم پزشکی بابل با موضوع مقالات ارزش تشخیصی برگزار میگردد پنجمین جلسه از سری جلسات ژورنال کلاب بالینی در دانشگاه علوم پزشکی بابل، در محل مرکز کودکان امیرکلا، با موضوع مقالات حاصل از مطالعات ارزش تشخیصی، برگزار میگردد. در این جلسه یک مقاله ارزش تشخیصی نیز ارائه شده و در مورد آن بحث میگردد. با ما همراه شوید تا در این مورد بیشتر بدانید...... دوشنبه نوزدهم فروردین ۹۸ بعنوان یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی، چگونه میتوانم پژوهشگر حرفه ای باشم؟ (بخش اول) بعنوان یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی، چگونه میتوانم پژوهشگر حرفه ای باشم؟ (بخش اول) در این سری مقالات، میخواهم شما را با چگونگی مبدّل شدن یه محقق حرفه ای در شرایط جهان امروز، آشنا کنم.
با من همراه شوید ....!!!
یکشنبه هجدهم فروردین ۹۸
سری مقالات «کجا مقاله پروتکولم را چاپ کنم؟»؛ 1) فیلد آموزش سری مقالات «کجا مقاله پروتکولم را چاپ کنم؟»؛ 1) فیلد آموزش یکی از دغدغه های جدی پژوهشگران و علاقمندان مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، این است که یک ژورنال مناسب برای مقاله حاصل از پروتکولهای مرور سیستماتیکشان بیابند. این مشکل وقتی خودش را بیشتر نشان میدهد که متوجه شویم، تعداد ژورنالهایی که اینگونه مقالات را منتشر مینمایند، بسیار محدود بوده و سهم غالبی از همین تعداد محدود نیز هزینه نشر بالایی را (البته منظور به دلار است)، دریافت میکنند. حال با ما همراه شوید تا در این سری مقالات به شما نشان دهیم که جوینده یابنده است .....!!!!!! یکشنبه هجدهم فروردین ۹۸
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.