menusearch
amarafzar.ir
پیش ثبت نام در دوره «تحلیل جامع آماری برای نگارش مقالات علمی» آغاز گردید پیش ثبت نام در دوره «تحلیل جامع آماری برای نگارش مقالات علمی» آغاز گردید با توجه به درخواستهای مکرر کاربران محترم آمارافزار و همچنین مکاتبات و پیگیریهای جمع بزرگی از اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان تحصیلات تکمیلی علاقمند به ارتقاء دانش و مهارت در زمینه مطالعات پژوهشی و فعالیتهای مرتبط با آن، یکی از دوره های آموزشی آمارافزار در شش ماهه دوم سال جاری (1396) به این موضوع مهم و کاربردی اختصاص یافت.
برای آگاهی بیشتر از این دوره آموزشی با ما همراه باشید.
چهارشنبه بیست و دوم شهریور ۹۶
دانلود نرم افزار رایگان محاسبه حجم نمونه و توان G-power دانلود نرم افزار رایگان محاسبه حجم نمونه و توان G-power یکی از محبوبترین نرم افزارهای محاسبه حجم نمونه در بین محققین رشته های مختلف علمی، نرم افزار جی پاور یا G*power است که توسط محققین روانشناسی دانشگاه دوسلدورف آلمان نوشته شده است. برای آشنایی با این نرم افزار و دانلود جدیدترین ویرایش آن، با ما همراه باشید .... سه شنبه بیست و یکم شهریور ۹۶ دانلود نرم افزار STATA ویرایش دوازدهم دانلود نرم افزار STATA ویرایش دوازدهم با توجه به درخواستهای مکرر کاربران گرامی مبنی بر امکان دسترسی به دانلود یک نسخه کامل از نرم افزار بسیار قوی و کاربردی استیتا، امکان دانلود ویرایش دوازدهم این نرم افزار را برای شما عزیزان فراهم نموده ام. لطفاْ به دستورالعمل دانلود و استفاده از این نرم افزار توجه فرمایید.
سه شنبه بیست و یکم شهریور ۹۶
ثبت نام در دوره اختصاصی نگارش مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز آغاز گردید ثبت نام در دوره اختصاصی نگارش مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز آغاز گردید بدنبال درخواستهای مکرر علاقمندان و بخصوص شرکت کنندگان دوره های قبلی «طراحی و اجرای مرورهای سیستماتیک و متاآنالیز»، یک دوره آموزشی اختصاصی برای نگارش اینگونه مقالات و همچنین مقالات پروتکول مرور سیستماتیک، طراحی و برنامه ریزی گردید. این دوره که بصورت ترکیب جلسات حضوری و آنلاین، برنامه ریزی شده، از پنجشنبه 2 شهریور ماه آغاز خواهد گردید. چهارشنبه بیست و پنجم مرداد ۹۶ دوره آموزشی آنلاین «نگارش مقالات کارآزماییهای بالینی با تمرکز بر استاندارد CONSORT» آغاز گردید دوره آموزشی آنلاین «نگارش مقالات کارآزماییهای بالینی با تمرکز بر استاندارد CONSORT» آغاز گردید بدنبال درخواستهای مکرر پژوهشگران علاقمند به فیلد نگارش مقالات پژوهشی، بخصوص مقالات حاصل از کارآزماییهای بالینی، دوره آموزشی به همین نام که بعنوان یکی از دوره های آموزشی تابستان 1396 آمارافزار، در نظر گرفته شده بود، آغاز گردید. سه شنبه هفدهم مرداد ۹۶
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.