menusearch
amarafzar.ir
فراخوان اولین گرانت مرور سیستماتیک آمارافزار فراخوان اولین گرانت مرور سیستماتیک آمارافزار با توجه به استقبال جامعه علمی و پژوهشی از مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز و همچنین ژورنالهای علمی پژوهشی از انتشار اینگونه مقالات، خوشبختانه با پیگیریهای مکرر این مجموعه، اولین گرانت خاص مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، که شاید اولین گرانت از این نوع باشد، اطلاع رسانی میگردد.
این گرانت در دو فیلد علمی «بیماریهای قلبی عروقی» و «بیماریهای چشم» تعریف شده و مجموعاً قابلیت پوشش مالی حداکثر 6 پروژه مرور سیستماتیک (3 پروژه از هر فیلد) را داراست.
چهارشنبه ششم اردیبهشت ۹۶
وبینار رایگان «چگونه یک مقاله مرور سیستماتیک و متاآنالیز را بخوانیم، درک نموده و تفسیر نماییم؟» وبینار رایگان «چگونه یک مقاله مرور سیستماتیک و متاآنالیز را بخوانیم، درک نموده و تفسیر نماییم؟» وبینار رایگان دیگری از سری وبینارهای رایگان آمارافزار، تحت عنوان بسیار مهم و کاربردی «چگونه یک مقاله مرور سیستماتیک را بخوانیم؟»، در چهارشنبه، 30 فروردین ماه، از ساعت 21 تا 23 بصورت آنلاین یا برخط برگزار میگردد. شرکت در این وبینار، برای کلیه علاقمندان آزاد بوده و ثبت نام فقط با ارسال درخواست از طریق ایمیل و همچنین ارسال نام و نام خانوادگی و شماره همراه به یکی از آدرس ایمیلهای abkeshtkar@gmail.com یا info@amarafzar.ir امکان پذیر میباشد. مهلت ثبت نام تا ساعت 10 صبح روز چهارشنبه 30 فروردین بوده و ظرفیت ثبت نام 40 نفر میباشد. دوشنبه بیست و هشتم فروردین ۹۶ ثبت نام بیست و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز» آغاز گردید ثبت نام بیست و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز» آغاز گردید پیرو درخواستها و استقبال مکرر جامعه دانشگاهی و پژوهشی کشور، اعم از اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران، متخصصین، دانشجویان و بخصوص دانشجویان دکترای تخصصی از کارگاهها و دوره های آموزشی برگزار شده با موضوع «مرور سیستماتیک و متاآنالیز»، ثبت نام اولین سری دوره آموزشی در سال 1396 رسماً آغاز گردید. این دوره آموزشی 85 ساعته با هدف ارتقاء دانش و مهارت این افراد در زمینه طراحی، اجراء و مهمتر از همه نگارش مطالعات یا مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، تدوین گردیده و تا کنون بیش از 20 سری از این دوره های آموزشی در سطح تهران یا سایر دانشگاههای استانهای مختلف کشور، برگزار گردید. ثبت نام این دوره آموزشی تا تاریخ 10 اردیبهشت ادامه داشته و شرکت کنندگانی که قصد استفاده از تخفیف ثبت نام در این دوره را دارند، تا قبل از 6 اردیبهشت، بدین منظور اقدام فرمایند. یکشنبه بیست و هفتم فروردین ۹۶ اولین جلسه پروژه «نجات بهمن» برگزار میشود اولین جلسه پروژه «نجات بهمن» برگزار میشود پروژه «نجات بهمن» که برای اولین بار در بهمن ماه سال 1395، اطلاع رسانی گردیده و هدف آن یاری رساندن به پژوهشگران مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیزی که پروژه خود را آغاز نموده اما بهر دلیل یا دلایلی نتوانسته اند، این مطالعات را به انتها برسانند، اعلام شده بود، استارت خورد.
اولین جلسه رسمی این پروژه در روز پنجشنبه 24 فروردین ماه، از ساعت 9 صبح تا ساعت 3 عصر، خواهد بود.
چهارشنبه شانزدهم فروردین ۹۶
نوروز بر تمامی یاران و همراهان آمارافزار مبارک باد نوروز بر تمامی یاران و همراهان آمارافزار مبارک باد در ساعات پایانی سال 1395، فرصتی دست داد تا خدمت شما بزرگواران باشم.
سال 1395 با تمام فراز و نشیبها، غم ها و شادیها، کامیابی و ناکامیها و .... در حال پایان است. بهر حال، بقول علمای علم موفقیت و کارافرینی، گذشته را باید به گذشته سپرد و فقط از آن برای پند گرفتن از موفقیتها و شکستها استفاده نمود. شاید تحویل سال جدید، بهترین فرصت برای اندیشیدن به فرصتهای پیش رو و آینده باشد.
بنابراین در این لحظات و دقایق مقدس و ارزشمند، از خداوند منان، توفیق و بهروزی همه شما عزیزان را مسالت مینمایم.
دوشنبه سی ام اسفند ۹۵
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.