menusearch
amarafzar.ir
کتاب آمار کاربردی برای پژوهشهای پزشکی (بخش اول) کتاب آمار کاربردی برای پژوهشهای پزشکی (بخش اول) در این بخش به معرفی کتاب بسیار مفید و کاربردی «آمار کاربردی برای پژوهشهای پزشکی» تالیف فرد پرآوازه آمار زیستی جهان، پروفسور داگلاس آلتمن میپردازم.
این کتاب با اینکه در سالهای آغازین دهه 1990 میلادی به رشته تحریر درآمده، اما گذشت زمان، به هیچ وجه از نثر زیبا و کاملاً کاربردی و پرمحتوای این کتاب کم نکرده است. ضمناً میتوانید در این پست، این کتاب ارزشمند را دانلود نمایید.
جمعه پنجم خرداد ۹۶
قابل توجه علاقمندان و شرکت کنندگان دوره «تحلیل رگرسیون خطی با نرم افزار spss»: پیش نیازهای این دوره آموزشی قابل توجه علاقمندان و شرکت کنندگان دوره «تحلیل رگرسیون خطی با نرم افزار spss»: پیش نیازهای این دوره آموزشی هدف از این مقاله، آگاهی شرکت کنندگان و علاقمندان به مباحث آماری، بخصوص تحلیل رگرسیون خطی، در زمینه پیش نیازهای مهم مورد نیاز برای درک بهتر و مطلوبتر این دوره آموزشی و همچنین کسب مهارت مطلوبتر میباشد. لطفاً این مقاله را بدقت بخوانید. یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ۹۶ دوره آموزشی «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز»، با درخواست و سفارش مرکز قلب شهید رجایی، آغاز گردید دوره آموزشی «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز»، با درخواست و سفارش مرکز قلب شهید رجایی، آغاز گردید با درخواست قبلی حوزه معاونت تحقیقات و فنآوری مرکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی بیماریهای قلب و عروق شهید رجایی (وابسته به دانشگاه علوم پزشکی ایران)، دوره 75 ساعته «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» در این مرکز از روز پنجشنبه 28 اردیبهشت ماه آغاز گردید. جمعه بیست و نهم اردیبهشت ۹۶ یک ژورنال جدید تحت عنوان SYNTHESIS بزودی توسط آمارافزار منتشر میگردد یک ژورنال جدید تحت عنوان SYNTHESIS بزودی توسط آمارافزار منتشر میگردد به اطلاع کلیه پژوهشگران، اعضای محترم هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، بخصوص دانشجویان دکترای تخصصی میرسانم که بزودی یک ژورنال علمی تحت نام SYNTHESIS منتشر خواهد گردید. این ژورنال یک ژورنال ثانویه بوده و هدف از انتشار آن، آشنایی و یادگیری کلیه علاقمندان و پژوهشگران مرور سیستماتیک یا متاآنالیز به متدولوژی اینگونه مطالعات است تا با بهره برداری از آموزه های مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز منتشر شده در سطح جهان و ارزیابی روندهای موجود و مهم در این زمینه، همتراز و همسطح با توسعه دانش اینگونه مطالعات، گام بردارند. سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۶ دوره آنلاین تحلیل رگرسیون با SPSS دوره آنلاین تحلیل رگرسیون با SPSS در این دوره آموزشی آنلاین با عنوان «تحلیل آماری رگرسیون خطی با نرم افزار SPSS»، به کلیه مبانی نظری و روشهای عملی آنالیز رگرسیون خطی که خود مادر تمامی روشهای رگرسیونی است، تسل کامل پیدا نموده و میتوانید خود، بطور مستقل یک تحلیل رگرسیون خطی تک متغیره و چند متغیره را بر اساس دو هدف اصلی و اساسی این روش، انجام دهید. علاقمندان برای ثبت نام در این دوره آنلاین، این متن را بطور کامل بخوانند. سه شنبه بیست و ششم اردیبهشت ۹۶
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.