menusearch
amarafzar.ir
دوره آموزشی نوروزی آنلاین «مقاله نویسی مطالعات مقطعی (توصیفی-تحلیلی) از صفر تا صد» برگزار میگردد دوره آموزشی نوروزی آنلاین «مقاله نویسی مطالعات مقطعی (توصیفی-تحلیلی) از صفر تا صد» برگزار میگردد پیرو نظرسنجی آمارافزار از کاربران فهیم و فرهیخته خود و انتخاب دوره آموزشی مقاله نویسی مطالعات مقطعی، بعنوان اولویت اول این دوره ها در ایام تعطیلات نوروزی و حواشی آن، یک دوره آنلاین کاملاً کاربردی و مبتنی بر نیاز پژوهشگران کشور اعم از اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان دکترای تخصصی و پژوهشگران مراکز آکادمیک و تحقیقاتی کشور، این دوره تحت عنوان دقیق «مقاله نویسی مطالعات مقطعی (توصیفی-تحلیلی) از صفر تا صد» برگزار میگردد. علاقمندان به ثبت نام در این دوره به کانال تلگرام آمارافزار و وب سایت آمارافزار مراجعه نمایند. دوشنبه بیست و سوم اسفند ۹۵ اولین دوره آموزشی آنلاین آمارافزار، با عنوان «جستجوی پیشرفته» برگزار گردید اولین دوره آموزشی آنلاین آمارافزار، با عنوان «جستجوی پیشرفته» برگزار گردید در ادامه برنامه ریزی موسسه آمارافزار بمنظور بهره برداری از استراتژیهای آموزشی نوین، راهکار یا فرمت آموزش آنلاین نیز به فرمتهای آموزشی حضوری و غیرحضوری (آفلاین) این موسسه اضافه گردید.
در این راستا، اولین برنامه آموزش آنلاین این موسسه، به یکی از اولویتهای آموزشی پژوهشگران، اعضای هیات علمی جوان و همچنین دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور، یعنی آموزش جستجوی پیشرفته در منابع علمی اختصاص یافت.
این آموزشی آنلاین، مجموعا بصورت یک دوره 6 ساعته تعریف شد که در دو جلسه 3 ساعته طی ساعات 20 الی 23 روزهای 26 و 27 بهمن ماه سال جاری برگزار گردید.
چهارشنبه بیست و هفتم بهمن ۹۵
ثبت نام در اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با نرم افزارهای SPSS و STATA آغاز گردید ثبت نام در اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با نرم افزارهای SPSS و STATA آغاز گردید بدنبال درخواستهای مکرر دانشجویان، پژوهشگران و اعضای هیات علمی دانشگاههای کشور، اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با نرم افزارهای SPSS و STATA آغاز گردید.
کلیه علاقمندان به این دوره آموزشی میتوانند اهداف، سرفصلها و کریکولوم این دوره آموزشی را، در بخش کارگاههای آموزشی آینده مطالعه نمایند.
ثبت نام این دوره تا اول بهمن ماه اداه دارد.
شنبه هجدهم دی ۹۵
اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با SPSS و STATA برگزار میگردد اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با SPSS و STATA برگزار میگردد بدنبال درخواستهای مکرر دانشجویان و پژوهشگران محترم، مبنی بر برگزاری دوره آموزشی که از مباحث مقدماتی یا پایه، کاربردهای آمار در پژوهشهای نوین و امروزی را به این افراد منتقل نماید، یک دوره آموزشی 60 ساعته با این هدف، برگزار میگردد. شنبه هجدهم دی ۹۵ برگزاری دو کارگاه جانبی توسط دکتر کشتکار در اولین همایش روش شناسی پژوهشهای علوم زیست پزشکی هرمزگان برگزاری دو کارگاه جانبی توسط دکتر کشتکار در اولین همایش روش شناسی پژوهشهای علوم زیست پزشکی هرمزگان در روزهای 25 و 26 آذر ماه، همایش 2 روزه ای تحت عنوان «اولین همایش روش شناسی پژوهشهای علوم زیست پزشکی» در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان (بندرعباس) برگزار میگردد. در حاشیه این همایش، سه کارگاه جانبی کاربردی در موضوعات روش شناسی، برگزار خواهد شد که دو کارگاه آن تحت عناوین «داوری مقالات» و «چگونه ژورنال مناسب برای مقاله ام، پیدا کنم؟»، توسط دکتر کشتکار، ارائه و تدریس خواهد گردید. شنبه بیستم آذر ۹۵
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.