menusearch
amarafzar.ir
نهمین دوره آمار کاربردی با دو نرم افزار stata و medcalc برگزار میگردد نهمین دوره آمار کاربردی با دو نرم افزار stata و medcalc برگزار میگردد بدنبال درخواستهای مکرر دوستان و علاقمندان مباحث آماری، بخصوص موضوعات آمار کاربردی و استفاده از مبانی و راهکارهای آماری نوین در نگارش مقالات، ثبت نام در نهمین دوره آمار کابردی آمارافزار، آغاز گردید.
برای اطلاع از مباحث و اهداف این دوره آموزشی و همچنین نحوه ثبت نام، با ما همراه شوید .....
جمعه بیست و هفتم مهر ۹۷
قابل توجه علاقمندان و شرکت کنندگان دوره «تحلیل رگرسیون خطی با نرم افزار spss»: پیش نیازهای این دوره آموزشی قابل توجه علاقمندان و شرکت کنندگان دوره «تحلیل رگرسیون خطی با نرم افزار spss»: پیش نیازهای این دوره آموزشی هدف از این مقاله، آگاهی شرکت کنندگان و علاقمندان به مباحث آماری، بخصوص تحلیل رگرسیون خطی، در زمینه پیش نیازهای مهم مورد نیاز برای درک بهتر و مطلوبتر این دوره آموزشی و همچنین کسب مهارت مطلوبتر میباشد. لطفاً این مقاله را بدقت بخوانید. یکشنبه سی و یکم اردیبهشت ۹۶ ثبت نام بیست و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز» آغاز گردید ثبت نام بیست و ششمین دوره «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک و متاآنالیز» آغاز گردید پیرو درخواستها و استقبال مکرر جامعه دانشگاهی و پژوهشی کشور، اعم از اعضای محترم هیات علمی، پژوهشگران، متخصصین، دانشجویان و بخصوص دانشجویان دکترای تخصصی از کارگاهها و دوره های آموزشی برگزار شده با موضوع «مرور سیستماتیک و متاآنالیز»، ثبت نام اولین سری دوره آموزشی در سال 1396 رسماً آغاز گردید. این دوره آموزشی 85 ساعته با هدف ارتقاء دانش و مهارت این افراد در زمینه طراحی، اجراء و مهمتر از همه نگارش مطالعات یا مقالات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، تدوین گردیده و تا کنون بیش از 20 سری از این دوره های آموزشی در سطح تهران یا سایر دانشگاههای استانهای مختلف کشور، برگزار گردید. ثبت نام این دوره آموزشی تا تاریخ 10 اردیبهشت ادامه داشته و شرکت کنندگانی که قصد استفاده از تخفیف ثبت نام در این دوره را دارند، تا قبل از 6 اردیبهشت، بدین منظور اقدام فرمایند. یکشنبه بیست و هفتم فروردین ۹۶ دوره آموزشی نوروزی آنلاین «مقاله نویسی مطالعات مقطعی (توصیفی-تحلیلی) از صفر تا صد» برگزار میگردد دوره آموزشی نوروزی آنلاین «مقاله نویسی مطالعات مقطعی (توصیفی-تحلیلی) از صفر تا صد» برگزار میگردد پیرو نظرسنجی آمارافزار از کاربران فهیم و فرهیخته خود و انتخاب دوره آموزشی مقاله نویسی مطالعات مقطعی، بعنوان اولویت اول این دوره ها در ایام تعطیلات نوروزی و حواشی آن، یک دوره آنلاین کاملاً کاربردی و مبتنی بر نیاز پژوهشگران کشور اعم از اعضای محترم هیات علمی، دانشجویان دکترای تخصصی و پژوهشگران مراکز آکادمیک و تحقیقاتی کشور، این دوره تحت عنوان دقیق «مقاله نویسی مطالعات مقطعی (توصیفی-تحلیلی) از صفر تا صد» برگزار میگردد. علاقمندان به ثبت نام در این دوره به کانال تلگرام آمارافزار و وب سایت آمارافزار مراجعه نمایند. دوشنبه بیست و سوم اسفند ۹۵ اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با SPSS و STATA برگزار میگردد اولین دوره آموزشی آمار کاربردی با SPSS و STATA برگزار میگردد بدنبال درخواستهای مکرر دانشجویان و پژوهشگران محترم، مبنی بر برگزاری دوره آموزشی که از مباحث مقدماتی یا پایه، کاربردهای آمار در پژوهشهای نوین و امروزی را به این افراد منتقل نماید، یک دوره آموزشی 60 ساعته با این هدف، برگزار میگردد. شنبه هجدهم دی ۹۵
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.