menusearch
amarafzar.ir
برگزاری اولین دوره تابستانی «مرور سیستماتیک» برگزاری اولین دوره تابستانی «مرور سیستماتیک» بدنبال درخواستهای مکرر پژوهشگران و دانشجویان گرامی در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی مرتبط با طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک در ایام تعطیلات تابستانی، اولین دوره تابستانی «مرور سیستماتیک» برگزار گردید.
این دوره در 6 روز تمام وقت (مجموعا 42 ساعت آموزش نظری و عملی) از شنبه 16 مرداد تا شنبه 20 شهریور در محل کلینیک دانشگاه تربیت مدرس، برگزار خواهد گردید.
ثبت نام و شرکت در این دوره، به 2 صورت حضوری و غیرحضوری میسر بوده تا امکان بهره برداری علاقمندان ساکن شهرستانها و همچنین محققینی که در این ایام، قادر به حضور در کلاسها نمیباشند، فراهم گردد.
لازم به ذکر است که این 20 امین دوره آموزشی مرور سیستماتیک است که توسط آقای دکتر عباس کشتکار از سال 1392 در سطح کشور، برگزار میگردد.
دوشنبه هجدهم مرداد ۹۵
جلسه اول دوره غیرحضوری «ارزیابی اعتبار ژورنالهای علمی» ارائه گردید. جلسه اول دوره غیرحضوری «ارزیابی اعتبار ژورنالهای علمی» ارائه گردید. پیرو اطلاع رسانی قبلی مبنی بر برگزاری دوره غیرحضوری «ارزیابی اعتبار ژورنالهای علمی»، جلسه اول این دوره آماده گردید و محتوای فیلم رکورد شده جلسه اول بهمراه فایل اسلایدهای مربوطه، از طریق کانال تلگرام آمارافزار قابل دسترس میباشد. یکشنبه سی ام خرداد ۹۵ دوره آموزشی غیرحضوری «ارزیابی اعتبار ژورنالهای علمی» بصورت رایگان دوره آموزشی غیرحضوری «ارزیابی اعتبار ژورنالهای علمی» بصورت رایگان بسیاری از شما پژوهشگران، اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و ... هر هفته، ایمیلهایی از جانب ژورنالهای علمی پژوهشی مختلفی دریافت مینمایید. بسیاری از این ژورنالها در متن ایمیلها یا صفحه اصلی وب سایت خود، ادعای شاخص «ضریب تاثیر» یا Impact Factor نسبتا بالایی نیز مینمایند.
حال سوال اساسی این است که آیا این ژورنالها قابل اعتمادند؟ آیا به این ژورنالها، مقاله بفرستیم؟ آیا شاخص IF این ژورنالها، معتبر است؟

پاسخ این سوالات و بسیاری سوالات مهم و مرتبط دیگر را با شرکت در دوره غیرحضوری و رایگان «ارزیابی اعتبار ژورنالهای علمی»، بدست آورید.
سه شنبه بیست و پنجم خرداد ۹۵
طراحی و ارائه دوره های غیرحضوری «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک» و «روشهای متاآنالیز یا فراتحلیل» طراحی و ارائه دوره های غیرحضوری «طراحی، اجراء و نگارش مرور سیستماتیک» و «روشهای متاآنالیز یا فراتحلیل» قابل توجه علاقمندان مطالعات پژوهشی ثانویه، بویژه مطالعات مرور سیستماتیک (مرور ساختارمند) و همچنین روشهای متاآنالیز،

بدنبال درخواستهای مکرر بسیاری از شما بزرگواران، مبنی بر امکان دسترسی وسیعتر و مطلوبتر پژوهشگران، اساتید ارجمند و دانشجویان گرامی به محتوای دوره استاندارد (70 ساعته) مرور سیستماتیک و متاآنالیز، بالاخره امکان ثبت نام و شرکت در دوره های غیرحضوری «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک» و «روشهای متاآنالیز یا فراتحلیل» برای کلیه علاقمندان و دوستداران این مباحث در سراسر کشور و همچنین تمامی کشورهای جهان، فراهم گردید.

جمعه ششم فروردین ۹۵
کارگاه آموزشی «طراحی، اجراء و آنالیز آماری مطالعات ارزش تشخیصی» برگزار گردید. کارگاه آموزشی «طراحی، اجراء و آنالیز آماری مطالعات ارزش تشخیصی» برگزار گردید. کارگاه آموزشی 2 روزه با عنوان «طراحی، اجراء و آنالیز آماری مطالعات ارزش تشخیصی» برای اولین بار در سطح کشور در محل مرکز تحقیقات بیماریهای غیرواگیر، وابسته به پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، برگزار گردید. طراحی و ارائه این کارگاه آموزشی توسط دکتر عباس کشتکار، استادیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، صورت گرفت. در این کارگاه آموزشی حدود 30 نفر از اعضای هیات علمی، پژوهشگران و دانشجویان دکترای تخصصی دانشگاههای علوم پزشکی و مراکز تحقیقاتی کشور، شرکت داشتند. این کارگاه که با همکاری مرکز تحقیقات بیماریهای غیرواگیر برگزار شد در پاسخ به نیازهای آموزشی و درخواستهای مکرر گروه هدف یادشده در خصوص چگونگی طراحی یک مطالعه ارزش تشخیصی، شناخت انواع خطاها و سوگراییهای این دسته از مطالعات و راهکارهای پیشگیری یا کنترل آنها، آشنایی با انواع شاخصها یا اندازه های مورد استفاده در این مطالعات و چگونگی برآورد یا محاسبه آنها، تحلیل آماری داده های این مطالعات با استفاده از نرم افزار Stata، تحلیل منحنی ROC و بدست آوردن بهترین نقطه برش در آزمونهای کمی و سایر مطالب مهم و کاربردی مرتبط با این دسته از مطالعات پژوهشی، تدوین و ارائه گردید. شنبه بیست و دوم اسفند ۹۴
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.