menusearch
amarafzar.ir
هفتمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار و اولین جلسه ژونال کلاب در سال 99 با موضوع بسیار مهم چالشهای مطالعات و مقالات مقطعی محققین ایرانی، برگزار میگردد هفتمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار و اولین جلسه ژونال کلاب در سال 99 با موضوع بسیار مهم چالشهای مطالعات و مقالات مقطعی محققین ایرانی، برگزار میگردد خوشحالم که به استحضار آندسته از علاقمندانی که جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار را پیگیری میکنند، برسانم که در بحبوحه بحران حاصل از کرونا ویروس در کشور که مراکز آموزشی و پژوهشی را با شرایط ویژه ای روبرو نموده، جلسه دیگری از مجموعه جلسات ژورنال کلاب متدولوژی را در پنجشنبه شب ساعت 7، بصورت آنلاین برگزار خواهم نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با من همراه شوید ...!!! دوشنبه یکم اردیبهشت ۹۹ با رویکرد جدید جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، آشنا شوید با رویکرد جدید جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، آشنا شوید شما علاقمندان میدانید که بیش از یکسال از برگزاری اولین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار میگذرد. هر چند نفس این حرکت، بخودی خود در کشور ما تازگی داشته و میتواند بعنوان یک الگو برای آموزش و ارتقاء یادگیری و کسب مهارتهای مرتبط با متدولوژی در سطح مراکز تحقیقات و برای گروههای هدف دانشجویان تحصیلات تکمیلی، بخصوص دانشجویان دکترای پژوهش محور و همچنین اعضای هیات علمی جوان (آموزشی و پژوهشی)، مورد استفاده قرار گیرد، لیکن بمنظور افزایش جهت گیری کاربردی و بهر مندی گروههای هدف متنوعی که از محتوای آموزشی موسسه آمارافزار استفاده میکنند، تصمیم گرفته شد که رویکرد اثربخش و کاربردی تری نسبت به رویکرد قبلی، اتخاذ گردد. برای آشنایی با فلسفه و ماهیت این رویکرد جدید، با ما همراه شوید ...!!! یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۹۸ ششمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی با موضوع چرایی روند نزولی انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی محققین ایرانی، برگزار خواهد شد! ششمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی با موضوع چرایی روند نزولی انتشار مقالات کارآزماییهای بالینی محققین ایرانی، برگزار خواهد شد! ششمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی در روزهای پایانی بهمن ماه (دوشنبه 28 بهمن)، راس ساعت 9 صبح آغاز میگردد. ماهیت این جلسه ژورنال کلاب با جلسات قبلی کمی متفاوت است و در این جلسه، به یک سوال بسیار مهم و کاربردی خواهیم پرداخت: «چرا مقالات حاصل از کارآزماییهای بالینی محققین ایرانی با روند نزولی انتشار، بخصوص انتشار در ژورنالهای معتبر، روبرو شده اند؟؟؟»
با ما همراه شوید تا به کند و کاوی بر ای پاسخ دادن به این سوال مهم و کاربردی، برسیم....!!!
چهارشنبه بیست و سوم بهمن ۹۸
پنجمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، برگزار میگردد پنجمین جلسه ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، برگزار میگردد بعد از گذشت ایام تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی و همانطور که به شما علاقمندان قول داده بودیم، برگزاری برنامه های ژورنال کلاب متدولوژی، از سرگرفته شد. با ما همراه شوید ..... یکشنبه چهاردهم مهر ۹۸ دور جدید جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، آغاز گردید دور جدید جلسات ژورنال کلاب متدولوژی آمارافزار، آغاز گردید بدنبال درخواستهای مکرّر برخی از علاقمندان مباحث آموزشی و پژوهشی و یادگیری مباحث سه گانه متدولوژی، آمار کاربردی و نگارش مقالات، بر اساس آموزه های مقالات، بخصوص مقالات معتبر از منظر متدولوژی، دور جدید این جلسات از سوم دی ماه 97، آغاز گردید. با ما همراه شوید تا با این دنیای جدید و پر رمز و راز، آشنا شوید .... جمعه شانزدهم فروردین ۹۸
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.