menusearch
amarafzar.ir
مژده به تمام علاقمندان؛ چهل و یکمین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، بزودی آغاز میگردد مژده به تمام علاقمندان؛ چهل و یکمین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، بزودی آغاز میگردد بدنبال درخواستها و پیگیریهای مکرّر علاقمندان به مطالعات پژوهشی ثانویه، بخصوص مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز (فراتحلیل)، چهل و یکمین دوره جامع (صفر تا صد) طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز، از روز پنجشنبه 28 آذر ماه در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، آغاز میگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید........ چهارشنبه ششم آذر ۹۸ دوره آموزشی «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» در مرکز تحقیقات مراقبتهای پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران دوره آموزشی «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» در مرکز تحقیقات مراقبتهای پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران پیرو درخواستهای مدیران مرکز تحقیقات مراقبتهای پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایران از بنده مبنی بر برگزاری این دوره برای متخصصین، اعای هیات علمی و دانشجویان دکترای تخصصی گروه پرستاری کشور، دوره موصوف از روز سه شنبه 26 مرداد ماه در محل آن مرکز تحقیقات، برگزار شد.
شنبه ششم آذر ۹۵
دوره آموزشی 72 ساعته «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» برای دانشجویان دکترای تخصصی دانشکده تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه  ع پ تهران دوره آموزشی 72 ساعته «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز» برای دانشجویان دکترای تخصصی دانشکده تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه ع پ تهران پیرو درخواستهای دانشجویان دکترای تخصصی دانشکده تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از بنده (دکتر عباس کشتکار)، مبنی بر برگزاری یک دوره جامع «مرور سیستماتیک و متاآنالیز»، این دوره 72 ساعته از روز یکشنبه 10 مرداد ماه 95، در محل آن دانشکده آغاز گردید. شنبه ششم آذر ۹۵ اولین دوره آموزشی تابستانی «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک» اولین دوره آموزشی تابستانی «طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک» بدنبال درخواستهای مکرر پژوهشگران و دانشجویان گرامی در خصوص برگزاری یک دوره آموزشی مرتبط با طراحی، اجراء و نگارش مطالعات مرور سیستماتیک در ایام تعطیلات تابستانی، اولین دوره تابستانی «مرور سیستماتیک» برگزار گردید.
این دوره در 6 روز تمام وقت (مجموعا 42 ساعت آموزش نظری و عملی) از شنبه 16 مرداد تا شنبه 20 شهریور در محل کلینیک دانشگاه تربیت مدرس، برگزار خواهد گردید.
ثبت نام و شرکت در این دوره، به 2 صورت حضوری و غیرحضوری میسر بوده تا امکان بهره برداری علاقمندان ساکن شهرستانها و همچنین محققینی که در این ایام، قادر به حضور در کلاسها نمیباشند، فراهم گردد.
شنبه ششم آذر ۹۵
کارگاه 2 روزه «طراحی، اجراء و تحلیل آماری مطالعات ارزش تشخیصی» کارگاه 2 روزه «طراحی، اجراء و تحلیل آماری مطالعات ارزش تشخیصی» در اسفند ماه 1394 و بدنبال درخواستهای مکرر علاقمندان به آموزش در زمینه مطالعات ارزش تشخیصی (متخصصین بالینی، متخصصین علوم پاراکلینیک و آزمایشگاهی، متخصصین علوم سلولی و مولکوی، متخصصین گرایشهای مختلف تصویربرداری و ...)، برای اولین بار در کشور، کارگاه دو روزه ای با عنوان «طراحی، اجراء و تحلیل آماری مطالعات ارزش تشخیصی» برگزار گردید.
شنبه ششم آذر ۹۵
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.